16% Off

RM19.00 RM16.00

In Stock
  • Merawat masalah berjeragat / kulit kusam
  • Merawat masalah lebam bawah mata, dan kulit kering
  • Merawat masalah berjerawat & berminyak / sensitif
  • Merawat masalah tona kulit tidak sekata
  • Merawat masalah berparut
Compare
Brand: Report Abuse

Report an abuse for product Deeja Cosmetic Sabun Pembersih Muka

SKU: AE/DEEJA/SabunPembersihMuka Category: Tags: , ,

Description

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

SABUN PEMBERSIH MUKA DEEJA COSMETIC ini mengandungi khasiat Air Mawar, Susu dan juga Beras. Ianya membantu untuk membersihkan kulit wajah dengan mendalam dan menyingkirkan sel-sel kulit mati. Kalau korang ada berus cuci muka lembut yang tengah trend tu kan, lagi best. Selain ianya mampu membersihkan kulit sehingga ke dalam dengan partikel nano, ianya mampu mengatasi masalah jerawat, jeragat, kulit gelap dan berminyak. Sabun ni juga berbau wangi dan tidak merengsakan kulit korang. Tak rasa kesat pun. Lembut je lepas pakai.

 

Sabun Pembersih Muka

  • Boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja.
  • Mengandungi carrot, susu & air mawar yang membantu mendapatkan kulit yang lebih cerah, mengatasi lebam bawah mata dan memberi kesegaran berpanjangan kepada muka kita.

 

Kebaikan:

  • Merawat masalah berjeragat / kulit kusam
  • Merawat masalah lebam bawah mata, dan kulit kering
  • Merawat masalah berjerawat & berminyak / sensitif
  • Merawat masalah tona kulit tidak sekata
  • Merawat masalah berparut dan sebagainya

 

Sabun Pembersih Muka ni color oren. Antara bahan semulajadi untuk produk ni adalah lobak merah, susu dan air mawar. Satu buku sabun ni boleh potong dua. Guna dulu sebelah, then selebihnya boleh simpan. Sebabnya sabun ni guna air sikit je pun dah berbuih banyak. Lepas cuci muka dan bilas dengan air, memang rasa segar je muka.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Additional information

Weight 0.6 kg
Dimensions 3 x 5 x 7 cm

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Deeja Cosmetic Sabun Pembersih Muka”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Sorry no more offers available